sobota, 25 stycznia 2014

"Zielone podwórka Szczecina" po raz drugi...

W ostatnim poście pisałam o programie "Zielone podwórka Szczecina" Ku mojemu zadowoleniu i w tym roku mam okazję tworzyć projekt dla szczecińskich wspólnot mieszkaniowych. Projekt jest na razie na poziomie koncepcyjnym, ale to właśnie wizualizacjami chciałabym się z Wami podzielić.
W ciągu kilku dni zostanie sporządzona dokumentacja wykonawcza, oraz kosztorys. Następnie materiały zostaną złożone wraz z wnioskiem w siedzibie ZBLiK - u. Wtedy nie pozostanie nam nic więcej jak trzymać kciuki, aby wśród projektów, które dostaną dofinansowanie, znalazł się także nasz.


















1 komentarz:

  1. Bardzo podoba mi się Twój blog, który prowadzisz;). Ja z kolei zajmuję się prowadzeniem bloga-agregatora, który promuje najlepsze moim zdaniem blogi prawne. Będę wdzięczny, jeśli zechcesz zagościć na mojej liście, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń